دانلود آهنگ ارشاد به نام سرطان مغز

دانلود آهنگ ارشاد به نام سرطان مغز

دانلود آهنگ ارشاد به نام سرطان مغز با بهترین کیفیت

Download New Music Ershad Called Saratan Maghz

تنظیم ، میکس و مستر : ارشاد

با هم خوانی سالار آفرین و سعید اس ان

پخش از رسانه ی موزیک بیست

دانلود آهنگ های جدید

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ جدید ارشاد به نام سرطان مغز :

توی این کوچه بن بست کلی خاطره داریم

جلو راتو میگرفتم میگفتم بگو دوسم داری

سنمون پایین بودش عاشقی معنی نداشت

ولی باز هرچی که داشتم و خودم کردم فداش

اون روزا تموم شدن روزای سختی اومد

که تو دور شدی ازم و رفتی به یه شهر دیگه

از اون روز داغون شدم یه گوشه گیر تو خونم

میزنم تو دهنش هرکی از عاشقی بگه

بیا که دلتنگتم بیا که گریونم

بیا که بی تو من دیگه نمیتونم

بیا که می دونم تو هم دلت تنگه

بیا که گریونی اینو می دونم

بیا که دلتنگتم بیا که گریونم

بیا که بی تو من دیگه نمیتونم

بیا که می دونم تو هم دلت تنگه

بیا که گریونی اینو میدونم

دانلود آهنگ جدید ارشاد بنام سرطان مغز

طناب دار، توی فندک سیانورم وابسته به خیابونم

بیا جونم نترس از من همون ارشاد قبلا هستم

دیگه رسما سگ شدم من میپاشونم فکو از تن

که جیکت درارد تصویرت از دود پیپت درارد

پشت سر هم پرپر کن باز حرف نزن و من من کن

نیا سمتم دل دل کن دیگه پاچیدم آروم شم با چی من

تو رل زده بودی با جیبم حاجی من دیگه رد دادم

درد دارم اه بازم تو سرفه خونی شت

دوست داشتنی که پولی شه باید دفنش کرد

من رفتم تو بزن بشکن باز مرام دوستت

دمش گرم که دستتو رو کرد خسته و پوچم

زیر دوش اشک سلامتیت نوش مشتی

زجه های مشقی هنوزم لشی رو کاناپه این از تربیت باباته

دیدنم تو خواباته مادمازل

(Mademoiselle) دکمه هاتم باز بازه

سر و وضع شده حسابی نافرم اشک سردرد استامینوفن

♫♫♫♫♫♫ دانلود آهنگ جدید ارشاد به نام سرطان مغز ♫♫♫♫♫♫

حرفات تو هر دقیقه ضربه زد به قلب من

یه بلایی سرت میارم تاریخ شه واسه قرن بعد

زدن یه پارچه سیاه به افتخاره عشقت ها

گریه هام بند نمیاد به یاد همه اون عشوه هات

فکرت تو هر لحظمه انگاری شدی سرطان مغز

خستم از هرچی عشقه از تو از همه حولای لش

با این که نیستی پیشم یادت هست و حس کنش

من میرم دستاتو به دستای اون بسپرش

میبینی که نمیخندم این کار توئه دست من نیس

دیوونم و حال من بده بدتر از یه مرگ مغزی

انگاری یه چیم شده که بیست چهاری میشم خون دماغ

ازت که هر چی دیدم نوشتم و خوندما

شنیدی که روانی شدم و جای خط ها به کل دستم

دکترا قطع امید کردن میگن خل وضعم

همه منو جواب کردن جواب خوبیم این بودا

من واسش هر کار کردم با دشمنم تیم بودا

دانلود آهنگ ارشاد به نام سرطان مغز

بیا که دلتنگتم بیا که گریونم

بیا که بی تو من دیگه نمیتونم

بیا که می دونم تو هم دلت تنگه

بیا که گریونی اینو می دونم

بیا که دلتنگتم بیا که گریونم

بیا که بی تو من دیگه نمیتونم

بیا که می دونم تو هم دلت تنگه

بیا که گریونی اینو میدونم

دانلود آهنگ ارشاد به نام سرطان مغز

یادش بخیر صدای کفشات میمومد

از دور خودم تکی حسش می کردم

یادش بخیر وقتی کسی اسمتو می اورد

روت تعصبی بودم نصفش میکردم

چه روزای داشتیم باهم چه دورانی بود

حالا که نیستی ببینی که چیه اوضاع

یادش بخیر سرم درد میگرفت میمردیا

بیا ببین قد موهام شده تعداد این قرصام

دستام خط خطیه تعادل عصبی ندارم

تیک گرفتم گوشه گیرم بیرون نمیرم

خدا مگه نگفته بودم که بی اون نمیتونم

حالا که رفته حاظرم و می خوام بمیرم

خدا مگه نگفته بودم بی کسم من

مگه نگفته بودم که هیچکی پشتم نیست

گلم این روزا بالاخره من میمیرم

یه گوشه آرزومه آرزومه خوشبختیت

چقدر اسرار میکردم واسه بودنت

چقد می گفتم به رفیقات رو نده

مگه چیکار کردم که تنهام گذاشتی؟

چقدر زخم خوردم بعد رفتنت

دیگه نابود شدم، شدم یه روانی

تو که رفتی منم و یه جای خالی

منو پیش عالم و آدم خراب کردی

در حالی که فکر می کردم هوامو داری

دانلود آهنگ جدید و زیبای ارشاد به نام سرطان مغز

دانلود آهنگ ارشاد – سرطان مغز

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ ارشاد به نام سرطان مغز

 


 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 

دانلود آهنگ با کیفیت 128